perjantai 5. lokakuuta 2012

Parit haalarit & huppari

Eli Jumpsuiteilla jatkuu postaukset. Näistä nyt ja aiemmin esitellyistä jumppareita vain yksi on jääny meille,kaikki muut on myyty. Ootteko muuten laskenu paljollako tilaatte kankaita kuukaudessa? Mä aloin ynnäämään mitä mulla on menny kankaisiin viimeisen 4 viikon sisällä ja summa huiteli päälle 1000 eurossa. Huih,kuulostaa kamalan paljolta!

Eilen tuli ihanaa kangas postia Metsolasta sekä Hannan kankaasta. Seuraava paketti onkin varmaan jo matkalla,Roayl tuotteelta tilasin kaikkea ihanaa....! Mitään mulla harvoin jää kaappiin lojumaan,yleensä silppuen kankaat aika nopeasti sitä mukaan kun niitä postista tupsahtelee. ; )

Ostan minä muidenkin ompeluksia. Eilen oli postilaatikko niin täynnä ettei kansi ollut mennyt kiinni ollenkaan vaan jäänyt sinne ylös ja posteljooni oli joutunut sen kiertämään kuminauhalla kasaan. Postiloodan siis. Että pysyi kaikki mun ostokset laatikon sisäpuolella. Onneksi ukkeli ei nähny. Olis kyllä pitäny oikeesti ottaa kuva ja blogata se tänne. :D

Mutta nyt näitä mun ompeluksiani:

Tästä tuli niin ihana että melkein toivoin ettei menisi kaupaksi  :D Ei kyllä ollut 10min kauempaa myynnissä kun tälle ostaja jo löytyi. Pilvitrikoo Metsolasta.

Metsolasta ysmystä maltoin tilata tätä raidallista froteeta.  Haalarin koko 92cm.

Metsätrikoo muuttui hupparin muotoon. Tämäkin samaisesta metsolan paketista.

1 kommentti:

Ilahdun kovasti kommenteista! : )